torsdag 27 oktober 2016

Tordag

Hejsan!

Igår var jag på årkern och tränade markarbete med Lillis. Gick riktigt bra och hon skötte sig utmärkt! Vi övade på halter, att backa på litet komando, att hon inte skulle gå förbi osv.
Hon fick även äta gräs en lång stund. Idag hade jag också bara ta ett lugnare "pass", eftersom i helg ska Lillis få komma ut på äventyr. Det är så att Lillis ska med min kompis Johanna på träningshelg vid stall NH!
 På fredag är det dressyr, lördag bomdressyr och söndag hoppning. Självklart kommer jag berätta för er hur det går och vad vi gör, hur det går med nytt ställe och manege för första gången, bilder kommer ni också få. Johanna hade tänkt delta med egen häst, men på grund av förhinder fick hon låna Lillis istället. Jag tycker det ska bli riktigt roligt, även fast det inte är jag som kommer att rida, tror också Lillis också kommer uppskatta det!

Kram.

I brist på annat bjuder jag på en gammal öronbild ♥

1 kommentar:

  1. Åååh!! Låter jätte spännande! Nästan så ja sko måst koma o spioneer! ;) Lycka till!

    SvaraRadera